Mayıs 2, 2012

Akçansa

Akçansa, Yapı Fuarı’nda Sektöre Öncülük Eden Yenilikçi Ürünlerini Sergiledi

Türkiye çimento sektörünün lideri Akçansa, bu sene 2 -6 Mayıs tarihleri arasında 35.si gerçekleştirilen Uluslararası Yapı Fuarı İstanbul’da yenilikçi pazarlama yaklaşımı ve sürdürülebilirlik odaklı çalışmalarıyla geliştirdiği ürünleriyle tüm dikkatleri üzerine çekti.

Yapı sektörünün tüm temsilcilerini bir araya getiren fuarda, Akçansa, çimento sektöründe bir ilke daha imza atarak geliştirdiği Safkan Çimento’nun yanı sıra Betonsa tarafından üretilen yeni Fortabeton ürününü de ilk kez tanıttı.

Akçansa’nın pazar dinamiklerini, müşterilerini ve müşterilerinin ihtiyaçlarını sistematik bir şekilde takip ederek yeni ürün ve hizmetler yarattıklarını belirten Akçansa Genel Müdürü Hakan Gürdal, “Akçansa olarak tüm faaliyetlerimizi sürdürülebilirlik odaklı gerçekleştiriyor, yenilikçi pazarlama yaklaşımımızla geliştirdiğimiz yeni ürünlerimizle sektörümüzde fark yaratmak için çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. Yenilikçi pazarlama yaklaşımımız rekabetçi gücümüzün en önemli unsurlarından bir tanesini oluşturuyor. Bu kapsamda pazarımızda birçok yeniliğe imza atmanın gururunu yaşıyoruz.” dedi.

Sürdürülebilir yapılar için en ideal çimento: Safkan Çimento

Türkiye’nin en yüksek performanslı ve çevreci ürünü olan Safkan Çimento ile sektörde fark yarattıklarını belirten Gürdal, “Yeni ürünümüz ‘Safkan Çimento’ ile yıllık 8 bin ton daha az fosil yakıt kullanırken, 50 bin ton karbon emisyonunu da önleyerek 2 milyon ağacın saldığı oksijen miktarı kadar çevreye katkı sağlayacağız. Sürdürülebilir yapılar için en uygun tercih olan ‘Safkan Çimento’ ile müşteri memnuniyetini de en yüksek oranda artırmayı hedefliyoruz.” dedi.

Betonsa Yenilikçi Ürünleriyle Müşteriye Özel Çözümler Sunuyor

Betonsa’nın sektörün ihtiyaçlarına en kolay şekilde ulaşmak amacıyla çalışmalarına ara vermeden devam ettiğini belirten Gürdal, “Betonsa markamızla müşterilerimize en uygun çözümü sunma hedefiyle faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. Müşteri ihtiyaçlarına yönelik olarak geliştirilen özel ürün yelpazemiz ile maksimum müşteri memnuniyeti sağlamak için çalışırken, geliştirdiğimiz çevreci yapı malzemeleri ile yeşil bina projelerinin yapımına da katkıda bulunuyoruz” dedi.

Betonsa, fuarda tanıttığı en yeni ürünü olan Sentetik Lif Donatılı Fortabeton ile özellikle endüstriyel zemin betonlarında komple çözüm sunuyor.

Betonsa’nın en inovatif ürünlerinden olan Yeşil-Şap ise üretiminde kullanılan özel mineral katkılı çimentolar sayesinde karbondioksit emisyonunu % 35 oranında azaltıyor. Geleneksel şaplara göre % 25 daha hafif olan ve binalarda ısı yalıtımına da katkı sağlayan Yeşilşap, özellikle yeşil-bina çözümlerinde tercih ediliyor.

Konut satın alıcılarını betonun kalitesi konusunda bilinçlendirmeyi hedefliyoruz…

Günümüzde binalarda kullanılan betonun kalitesinin büyük önem taşıdığının altını çizen Gürdal, “Buna rağmen yapılan araştırmalara göre konut satın alan kişiler bu konuda çok da bilinçli hareket etmiyorlar. Biz de Akçansa olarak bu yöndeki boşluğu görerek, yapılarda ve yaşam alanlarında kullanılan beton kalitesinin önemine dikkat çekmek amacıyla yeni bir yaklaşım geliştirdik.  Bu girişimimiz ile potansiyel konut alıcılarının binada kullanılan betonun kalitesini de sorgulamalarını hedefliyoruz. Bu yönde oluşturacağımız faaliyetlerimizle konut alıcılarında farkındalık yaratarak ortak bir bilinç oluşturmayı hedefliyoruz.” diye konuştu.

Akçansa Hakkında

Temelleri 1967 ve 1974 yıllarında Akçimento ve Çanakkale Çimento ile atılan ve 1996 yılında bu iki şirketin ile birleşmesi sonucunda Türkiye’nin en büyük çimento üreticisi konumuna gelen Akçansa, birSabancı Holding ve HeidelbergCement ortak kuruluşudur.

Çimento ve hazırbeton üretiminde Marmara, Ege ve Karadeniz bölgelerinde faaliyet gösteren Akçansa, iştiraki olan Betonsa şirketi ile 1998 yılında birleşmesi sonucunda, Marmara ve Ege bölgelerine yayılmış 35’in üzerinde hazırbeton tesisinde “Betonsa” markasıyla hizmet vermektedir. Diğer bir iştiraki olan Agregasa Agrega San.ve Tic.A.Ş. ile 2002 yılında birleşmiş ve agrega üretim faaliyetini “Agregasa” markası altında sürdürmektedir.

Akçansa; hem yurt içindeki müşterilerin hem de yurtdışındaki müşterilerin taleplerini karşılamak ve farklılıkların zor algılandığı bu sektörde fiyat unsurunun da ötesinde rekabet edebilmek amacıyla “üretim ve hizmette en kaliteli” olmayı hedeflemiştir.

Akçansa’nın vizyonu, tüm paydaşları tarafından güvenilen ve en çok tercih edilen iş modeline sahip şirket olarak, yapı malzemeleri sektöründe tüm sınırların ötesinde sürdürülebilir büyümektir.

Akçansa’nın misyonu, toplumsal, çevresel, yasal ve etik değerlere bağlı kültürü ile tüm sosyal paydaşları için değer yaratarak, toplumun yaşam kalitesini yükselten lider yapı malzemeleri şirketi olmaktır.

Paylaş: